Milé ženy, je pěkné být moderní, oblékat se dle poslední módy, být trendy a in. Ale jestlipak si dáváte pozor i na váš sestřih vlasů? A jaké máte vlasy, jsou zdravé anebo poškozené, s odrůstajícími kořínky? Zbystřete a podívejte se na sebe do zrcadla. Kdy jste byla naposledy u kadeřníka? Necháváte si upravovat vlasy od profesionála a to pravidelně? Pak vás chválíme. Ale – jste spokojená? Mnohé ženy, a známe to ze svého okolí, sice ke kadeřnické služby využijí, ale spokojené nejsou. Dokonce mám i kamarádku, která zaplatí hříšný peníz za odbarvení, následný sestřih a foukanou, přijde domů a vlasy si kompletně „přepracuje“ podle svého.
Není totiž spokojená s tím, jak vypadá. Má pocit, že jí to nesluší, a přitom nemá odvahu kadeřnici požádat o změnu anebo aby jí upravila vlasy tak, aby od ní odcházela spokojená. A to je velká škoda. Nemyslíme si ale, že je až tak moc vina kadeřnice
Bude to tak půl na půl. Jasně, profesionálka by si vás měla otipnout a vystřihnout vám třeba i novou podobu, ale to tak, abyste se v ní cítila přirozené a skvěle. Měla by být i psychologem a odhadnout vaši povahu. Zda změnu „unesete“ anebo na změnu účesu nejste připravena. Měla by s vámi novou proměnu i zkonzultovat, stejně jako odstín barvy. Může vám poradit, ale nesmí jít přes vaše hranice. Neměla by prosazovat svůj názor, byť by o něm byla stoprocentně přesvědčena. Protože důležitý a rozhodující je pocit zákaznice.
Ale stejně tak – milá zákaznice – vy byste měla být tak, která sděluje po pravdě, jak se cítí a neměla byste přikyvovat, když s názorem kadeřnice nesouhlasíte. Byť je profesionálka, vy jste tak, která se musí cítit spokojeně. A pokud vás ani tohle nepřesvědčí, pak pro vás máme pádný argument. Vy jste tak, která platíte za službu svými těžce vydělanými penězi. Tak proč byste je měla zbůhdarma vyhodit? Máte právo zaplatit za to, co vám vyhovuje a v čem se cítíte báječně.